Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.
Dokumenty elektroniczne można złożyć poprzez:
-
Elektroniczną Skrzynkę Podawczą – Urzędu Gminy Dębica za pośrednictwem
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - złożenie wniosku wymaga posiadania konta użytkownika (
www.epuap.gov.pl / konto jest bezpłatne) oraz, w razie potrzeby podpisania przesłanego pisma, posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego.
Instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale
Pomoc serwisu ePUAP.
- Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy urzędu (poniedziałek w godz. 8.00-16.00, w pozostałe dni w godz. 7.30-15.30) do Urzędu Gminy Dębica przy ul. Stefana Batorego 13 w Dębicy.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
-
Akceptowalne formaty załączników to:
- .doc
- .docx
- .gif
- .jpg (jpeg)
- .ods
- .odt
- .pdf
- .png
- .rtf
- .tif (tiff)
- .txt
- .xls
- .xlsx
-
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
-
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.