A A A

Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.

Dokumenty elektroniczne można złożyć poprzez:

  • Elektroniczną Skrzynkę Podawczą – Urzędu Gminy Dębica za pośrednictwem Elektroniczna Skrzynka Podawcza - złożenie wniosku wymaga posiadania konta użytkownika ( www.epuap.gov.pl / konto jest bezpłatne) oraz, w razie potrzeby podpisania przesłanego pisma, posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego.
    Instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.
  • Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy urzędu (poniedziałek w godz. 8.00-16.00,  w pozostałe dni w godz. 7.30-15.30) do Urzędu Gminy Dębica przy ul. Stefana Batorego 13 w Dębicy.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. .doc
    2. .docx
    3. .gif
    4. .jpg (jpeg)
    5. .ods
    6. .odt
    7. .pdf
    8. .png
    9. .rtf
    10. .tif (tiff)
    11. .txt
    12. .xls
    13. .xlsx
       
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Ostatnia modyfikacja: 16-04-2018 12:10
Utworzone przez: Krzysztof Kocoł
Opublikowane przez: Krzysztof Kocoł
Zapisano